Wednesday, June 5, 2013

Payudara Mantap Dan Gairah



Wanita sekalian

Payudara gebu diraih,
Payudara kecil diakui

Penyelidikan dan statistik menunjukkan bahawa wanita dengan payudara yang lebih besar dan bentuk badan yang mengghairahkan dalam setiap jenis pemakaian mempunyai keyakinan yang lebih tinggi.

Keseronokan dalam kehidupan seks biasanya berkurangan selepas perkahwinan yang bertahun-tahun lamanya bagi wanita dengan payudara kecil. Payudara yang lebih besar sentiasa menggoda membolehkan pengalaman yang menyeronokkan bagi pasangan suami isteri walaupun selepas perkahwinan yang lama, di mana kedua-dua ahli pasangan mempunyai hubungan seks yang diperbaharui dan dipertingkatkan. Biarkan suami anda menikmati dan jatuh cinta pada dada anda!


Satu kajian menunjukkan wanita dengan payudara yang kecil lebih menggemari fesyen uniseks untuk menyembunyikan payudara yang kecil atau dada yang leper. Kaedah ini menghalang sifat kewanitaan daripada terserlah lalu mengurangkan daya tarikan dan kemungkinan untuk memulakan hubungan cinta. Statistik bujang dan perhubungan yang gagal meningkat terutamanya untuk wanita dalam kategori ini seiring dengan peningkatan umur mereka.

Bayangkan dua orang gadis dengan saiz dan ketinggian yang sama berdiri bersebelahan; kedua-duanya memiliki pinggang langsing yang menarik dan memakai T-shirts yang sama. Kebiasaanya, gadis dengan payudara yang montok adalah lebih menyerlah berbanding yang lain, walaupun dengan sifat dan stail yang serupa. Sesungguhnya, kekurangan pada gadis yang kedua adalah payudaranya yang kurang montok. Seringkali, wanita dengan buah dada kecil dan dada leper kelihatan janggal dalam T-shirt, gaun ataupun singlet. Hanya garis payudara yang lebih ketara dapat menampilkan kecantikan wanita dan lekuk badan yang menawan. 



Shaklee Independent Distributor
ID NO - 888554
Page Fb - yuyaisihat
watsapp / msg / call / 016 – 3237822
* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat,menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit

No comments:

Hari Raya 2019

Ini budak nama dia Nur Zalfha Umairah baru berusia 2 tahun 5 bulan... Nak di jadi kan cerita malam raya 2019 dia jatuh sofa yang tak brap...