Thursday, February 21, 2019

ECZEMA - HARTA PUSAKA

Hari nak story pasal harta puasa bagi aku laa yang tak perlu nak di rebutkan... 
Tak semua orang yang akan dapat bahagian nye...

Eczema nie dah lama tak kembali... Seinggat aku time blaja dulu kene... tapi yang kesian nye naik kat muka kalau pakai tudung pun tak boleh nak tutup laa n kat jari... Nasib laa masa tu mampu juga laa g pakar... Aku g klinik Pakar Md Nor kat KL... Masa tu dokte tu belum pofulur lagi cam skang... baru RM100.00 seingat aku...pakai ubat tu dalm 3minggu terus elok... apply cream aje... Alahamdulillah


Niee 2019 nie muncul semula... pun kene kat muka gak n jari... kali nie aku rase makin parah sebab metabolisma dah makin rendah... 


Klinik pakar aje dah brape aku g tak ok gak... Klinik panel aku dah g dah.. Klinik gomen pun aku g dah... nie nak masuk 4bulan belm nampak baik lagi... YA ALLAH KETEMUKAN LAA AKU NGAN PENAWAR NYEE YA ALLAH...


GATAL OK.... RASE NAK SAGAT MUKA NIE KAT JALAN...




Hasil tangkapan pergi klinik-klinik... sampai aku paksa dokte tu bagi ubat yang paling power sebab dah tak mampu nak besabar ngan miang gatal eczema tu... Tapi yang paling aku tak kan lupa.... AKU TAK LETAK UBAT-UBAT SAPU TU KAT MUKA KECUALI VASELIN AJE... SEBAB SEKALI SALAH LETAK BETANDA ITAM CAMNE... TAK PASAL-PASAL NIE JADI PUNCA EN SUAMI PANDANG ORANG LAIN NANTI.... tu memang aku ingat tak lupa.. walau gatal camne laa aku tahan aje dari letak ubat... 



nanti kite sambung lagi pasal eczema

No comments:

Hari Raya 2019

Ini budak nama dia Nur Zalfha Umairah baru berusia 2 tahun 5 bulan... Nak di jadi kan cerita malam raya 2019 dia jatuh sofa yang tak brap...