Friday, September 5, 2014

UMPAMA BELI KFC TAPAU MAKAN KAT MCD

Salam JUmaat.... idea untuk nak kongsi hari datang n terhasil selapas banyak sangat sangat ribut taufan berkenaan tak eloknta shaklee... boleh bawa mudarat laa...sokong israel laa... memacam laa...  umpama macam kapal terbang hilang...memula MH370 lepas tu MH 17... pastu merebak-rebak kapal terbang negara lain skali... camtu laa juga dengan shaklee tak ketinggalan dengan fenomena ribut taufan dia...

Apa yang berlaku aku akan tetap kental mengharugi nya... bagi aku maybe ini adalah dugaan untuk aku nak jadi master shaklee... insyaallah korang yang baca doakan tau... Noor baizura master coordinator shaklee 2016 nak g USA... jeles k tengok dia orang g sane di layan umpama duta kecil... UPSSSS lain pluk topik dia... itiu nak crite entry lain... abis idea acik nanti...

Bebaru nie pasal ribut taufan shaklee bersekongkol dengan israel... Alhamdulillah masalah itu dah terjawab dengan jaya.. Di jawab sendiri oleh CEO shaklee...
Yang terlama kisah pasal mealsshake dedak ayam... Pun alhamdulillah dah selesai n terjawab.
Yang sekarang nie pasal GLA Shaklee penyebab perut bengkak... Ish ish seram pluk aku rase.. Cam kene buatan orang...Tapi buatan orang pas beberapa bulan baru nampak kembung nya kan...

Dah melalut dah...
Ok pasal GLA kompleks tu pun alhamdulillah dah terjawab juga..

Itu laa apa sahaja yang kita nak buat n nak berbisness mesti wajib laa bagi saya berilmu n penjual menggunakan produk tu.. SO bila ade ilmu dan kita gunakan produk tu... apa aje masalah yang timbul insyaallah kita tak kan cepat mengelabah or terus tutup kedai..

Macam isu GLA tu boleh menyebabkan cyst..
Maybe bagi saya SID dia tak kenal bebetul siapa pembeli dia dan tak menerangkan bebetul pasal suplemen tu.. sebab sekarang nie SID shaklee memang ramai beribu-ribu lemon... so pembeli kene laa pandai n bijak mencari memilih penjual..

Saya banyak dapat kes macam nie... saya rase bukan saya sorang kot ramai yang dah terkene..
Situasi nya macam nie... Si A nie kate nak beli dengan saya suplemen tapi nanti laa... Ok alhamdulillah maybe rezeki saya... Tup tap tip tap 3 minggu kemudian mesage saya cari nak makan suplemen shaklee macam mane time bile... tak kan heran tu... Tapi takpe saya kongsi kan aje laa sesikit.. Niat nak menolong kan tapi sesikit laa kalau dia customer insyaallah berlebih kot saya terangkan.. itu satu hal

NIe situasi yang lain pluk.. kawan baik kita bertanya cara macam mane nak makan suplemen shaklee...bile tanye kenape ko tanye nanti ko beli aku bagi laa jadualnya.. Rupa-rupa nye dah beli ngan orang lain...Sebab kawan baik takpe laa aku tolong...
Ikut kan law nye siapa yang awk berurusan tanye laa dia...

UMPAMA BELI MCD MAKAN KAT KFC
camtu laa

 memilih saya sebagai penjual terima kasih.
insyaallah saya akan bantu selagi mampu. tapi kite kene laa ade give n take.. baru laa bersemangat nak memberi.. kekadang saya banyak sangat memberi cam syok sendiri pastu baru teringat aku nie macam menyibuk pluk.. tu yang terkedu trus tersenyap..

kalau berminat nak oder boleh call saya
zura 016-3237822
https://www.facebook.com/Yuyaisihat
https://www.facebook.com/yuyamomstore?ref=bookmarks

No comments:

Hari Raya 2019

Ini budak nama dia Nur Zalfha Umairah baru berusia 2 tahun 5 bulan... Nak di jadi kan cerita malam raya 2019 dia jatuh sofa yang tak brap...