Wednesday, September 18, 2013

Jahit MEnjahit


Dalam zaman serba canggih mengih nie... zaman umpama dunia tanpa sempadan nie rasa sangat seronok... yelah nak blaja kemaharin yang percuma sangat banyak antara nak atau tak nak sahaja
You Tube ada
Blog ade
nak balajar ape
masak
menjahit
D.I.Y
Bertukang
Buat Craft
Memacam  adoooo 


 Arini saya nak kongsi apa yang saya suka buat kira hobi laa nie...
Sekarang saya dah ade geng merempit
so makin rasa bersemang laa nak menjahit baju balqis semula
kain dah berkurun beli tapi tak buat
cam biasa alasan nyee
penat
balqis ganggu
tak cukup masa
alasan yang paling patut ialah malas... 
kikikiki
jom saya nak kongsi pola baju kanak-kanak 
nie blog tempat saya skodeng ilmu buat baju balqis
dia orang nie tak kedekut ilmu
ajar siap buat pdf pola lagi
nak copy pun boleh dari blog dia org
tapi kenapa orang kita tak macam tu yeaa
baru ade ilmu ckit dah 
e-book  laaa
clas menjahit laaa - bayar k
tak boleh copy laaa
hak cipta terpelihara laaa
padahal saya rase dia orang pun dapat ilmu dari tempat camni gak...
minta maaf kalau tersalah cakap


No comments:

Hari Raya 2019

Ini budak nama dia Nur Zalfha Umairah baru berusia 2 tahun 5 bulan... Nak di jadi kan cerita malam raya 2019 dia jatuh sofa yang tak brap...