Thursday, April 3, 2014

Group facebook

Waawaaawaaaa

Minggu nie sejak menjak join memacam group dalam fb nie jadi semangat pluk...
Semangat nak susun atur yang geng dalam group tu post...
Semua nye menarik n kretif.
Antara group yang saya join
Nak hias rumah......Macam mana ek....?
JOM TANAM POKOK BUNGA & DECOR2 GARDEN
KELAB PEMINAT ROS JEPUN/JAPANESE ROSE/MOSS ROSE/PORTULACA GRANDIFLORA
Kelab Kebun Keliling Rumah(KKKR).
KELAB PEMINAT BUNGA
Deco Rumah Ku Syurga Ku
Kami Suka Susun Atur
Geng Jahit
banyak nyee yang aku join...
Tapi semua nya tak sia-sia join...
terima kasih sangat pada yang buat group nie...
memacam ilmu dapat
terbaru n inovasi
 bagi aku laaa
 nie blaja buat label barang kat dapur... yelah aritu mak mentua tido kat umah... KEsian dia pepagi menantu membuta lagi... Mak mentua nak buat air abis semua almari buka nak cari gula ...nescafe...kopi tak jumpe... kan senang kalau ade label mudah nak jumpe...

 belajar nak tanam buah FIG n Mulbery... tegok orang tanam kite pun sibuk nak tanam gak... harap-harap berbuah...
 sekarang nie sibuk nak tanam rose jepun... kat umah skang ade 3 warne aje... tgk geng RJ ade 25 jenis bunga... jeles k... takpe aku ku cari n beli dari group RJ... tu yang syok join group tak susah nak mencari benih oder saja...hihihihi
 minta tunjuk ajar n petua dari sista sista geng jahit... Terima kasih semua... semua yang ada dalam tak lokek ilmu...
 idea nak mengmemacam-macamkan dapur... poning laki aku...

nie pluk aidea nak simpan tudung bawang... asalnya dari rak kasut di inovasikan jadi tempat susun tudung... cam kat kedai kan...saya suka...saya suka...

waa hidup ku sungguh warna-warni...
seronoknya...



-Fb Ads-

Promosi 
Promosi beli 6 percuma satu bagi bulan APRIL sahaja...
mak lumat lanjut n nak oder boleh call
zura 016-3237822

No comments:

Hari Raya 2019

Ini budak nama dia Nur Zalfha Umairah baru berusia 2 tahun 5 bulan... Nak di jadi kan cerita malam raya 2019 dia jatuh sofa yang tak brap...