Friday, April 18, 2014

Topaire - dapat free give berguna



Terima Kasih topaire menghargai pelanggannya...
Pandai managment topaire mencari aidea apa yang hendak diberikan kepada pelanggan untuk menghargai dan mengucapkan terima kasih kerana memilih brand topaire untuk diletakkan dirumah.
Yelah bukan mudah nak cari apa nak di berikan n orang mesti akan guna so tak laa cam membazir bagi kan ada gak gunanyaa.... time aku duduk kat korporat dulu rase nak berenti keje dapat tugasan untuk mencari barang nak diberi kepada pelanggan tapi barang tu mesti nampak riak n orang yang terima mesti gunakan...bukan di buat periasan... gitu laaaa.... mampos... bebulan-bulan asyik tak lulus ajee... segala macam cadangan aku....
eeeeeeeeeeee tesilap cite



cite yang nak di kongsi pasal bekas tu.... dah laa free sangat berguna n aku berterima kasih laa dapat...
Memula bekas tu aku simpan buat tukun... 
One day terpikir kat umah takda almari simpan lauk... biarkan atas meja semut walaupun tutup ngan tudung salji... masuk dalam tapaware murahan sok nak panaskan kene salin bekas lain... ya allah banyak nyee alasan pemalas aku... patut wat shaklee lambat gerak ---- nak shaklee boleh follow page fb aku yuyaisihat k---- nak haga hhmmm aaahemm --- like n follow laa... kene laa promote bisnes sendirikan...
sambung crite... pas masak trus masukkan dalam bekas tapaware tu... bekas dia kaca n tutup plastik... mudah nak gunakan n dari jaub dah tahu lauk ape nampakkan...
Dah abis makan simpan kat tepi... Pastu tak abis simpan dalam peti sejuk...
Sok nak makan balik panaskan ngan mangkuk-mangkuk aku masukkan dalam microwave...
kan pemalas tu kan... hihihi

MUDAH N PRAKTIKALKAN KAWAN-KAWAN

No comments:

Hari Raya 2019

Ini budak nama dia Nur Zalfha Umairah baru berusia 2 tahun 5 bulan... Nak di jadi kan cerita malam raya 2019 dia jatuh sofa yang tak brap...