Tuesday, July 30, 2013

Tip Kawal Nafsu Makan


Google punya google jumpa laaa tip kawal nafsu makan dari http://kevinzahri.com .... So di sisni saya nak cadangan suplemen yang boleh membantu rakan-rakan yang baca ini... Harus cuba suplemen shaklee... dah cube mesti terus jatuh cinta terus dafta nak jadi ahli...Macam saya..

Anda berminat untuk mendapatkannya, ingin tahu mengenai produk boleh hubungi saya...saya akan bantu, guide n consult produk shaklee yang tepat untuk masalah anda. Saya akan add dalam close group shaklee  - beribu-ribu lemon ilmu n info dalam didalamnyaa.. 

Shaklee Independent Distributor
ID NO - 888554
Page Fb - yuyaisihat
watsapp / msg / call / 016 3237822
* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat,menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit

No comments:

Hari Raya 2019

Ini budak nama dia Nur Zalfha Umairah baru berusia 2 tahun 5 bulan... Nak di jadi kan cerita malam raya 2019 dia jatuh sofa yang tak brap...